Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TB

!WRC!

13. 5. 2011 13:17
Dík za pěkný článek

Naprosto soulasím se vším co jste napsal. A rád bych doporučil všem opačně smýšlejícím, poslechnout si naprosto tragický komentář na slovenské televizi. Potom dozajista pochopíte jak je Záruba a nejen on profesionální.

0 0
možnosti
SS

sergio

13. 5. 2011 14:25
Re: Dík za pěkný článek

R^

0 0
možnosti
PD

kliďas

13. 5. 2011 12:52
Způsob komentování

Zárubu beru, ale zároveň vím, že mnoha lidem hodně vadí (stejně tak i mně) to jeho komentování rozhlasovým způsobem. Já u televize opravdu nemusím pořád slyšet to vykřikování, že přejel modrou čáru a nahazuje puk do rohu, protože to vidím. Bohužel ale v tomto máme asi smůlu, protože Záruba při jedné televizní besedě po loňském MS prohlásil, že rozhlasově komentuje schválně, protože takový je prý trend hokejových komentátorů v zámoří a prý to umocňuje dramatičnost přenosu. Děkuji, nechci.

0 0
možnosti
JH

Sir Humphrey Appleby

13. 5. 2011 12:56
Re: Způsob komentování

no vidíš a já to mám zase naopak - ten "rozhlasový" způsob se mi moc líbí, zvyšuje to dynamiku zápasu a navíc takto komentovat je výrazně těžší nežli plácat o něčem co se hry netýká.

 

hokej není fotbal, kde se hraje neustále a tak se "povídá" i v průběhu hry - na to je v hokeji čas o pauzách, když se hraje, chci slyšet popis hry :)

0 0
možnosti
PB

Barkynson

13. 5. 2011 12:48
Skvěle napsané

bez pana Záruby je to jako párek bez hořcčice :-)) Stejně jako pan Bosák je i pan Záruba géniem svého povolání.Nádherně jste to popsal, díky a karma.R^R^

0 0
možnosti
P

proost

13. 5. 2011 12:36
R. Záruba

Jak tak čtu, najdou se hlasy i proti - holt - světe div se, nejsme všici stejní. ALe já osobně musím s autorem naprosto souhlasit. Pro mě je pan Záruba pan komentátor. Vždy perfektně připraven, jeho projev je kombinací velmi kultivovaného stylu o přestávkách a současně emotivního a zapáleného komentování při hře, s občasným kořením v podobě zmiňovaných hlášek, které si potom pamatuje půl národa. Prostě prožívá utkání a tuhle bezprostřednost a emoce dokáže přenést na diváka. Pro mně profík a absolutní jednička. Já mu dávám jednoznačně R^!!

0 0
možnosti
AK

alefik

13. 5. 2011 12:39
Re: R. Záruba

Pan Záruba nevadí, ale jeho nepovedený klon Hosták, to je strašlivost českého hokeje.;-€

0 0
možnosti
T

tom1969

13. 5. 2011 12:15
Záruba

ven, souhlas s Vaším kolegou. Svým žvaněním a hlavně řvaním dokáže hokej leda otrávit.Rv

0 0
možnosti
VK

BDF

13. 5. 2011 12:24
Re: Záruba

Asi tak nějak. Komentář dle mého gusta to taky není.

0 0
možnosti
2

23alienu

13. 5. 2011 12:08
Záruba, Záruba

R^R^R^

0 0
možnosti
SJO

Svoboda je otroctví

13. 5. 2011 11:51
Bosák

Mírovo Bosákovo hlášky u golfu taky stojí za to.

"Zahrál hřiště za šedesát dva." "Hmmm. To se mi taky povede."

"Na devítce..." "Někdy."

"Možná"

0 0
možnosti
CS

chleba.s.maslem.a.medem

13. 5. 2011 11:49
Slepička

S tím Slepičkou jste trefil hřebíček na hlavičku. Já tedy na Sport1\Sport2 koukám výjimečně, jen když je to jediná stanice na které vysílají zápas Detroit Red Wings, ale už se mi stalo, že jsem si musel ztlumit zvuk (originál komentář bohužel nepřenáší).

Při komentování hokeje je Slepička naprosto ukázkově mimo.

Že neumí vyslovovat jméná hráčů bych mu ještě odpustil, to se dá pochopit, když NHL není jeho chlebíček. I když "Abdelkadééééér(smrk)" mi pilo krev hodně.

Že nezná základní informace o týmech bych mu taky odpustil, kdyby se ale nepouštěl na tenký led a neplácal v tomto ohledu nesmyslnými teoriemi. Co je ale opravdu dlouhodobě nesnesitelné je to jeho věčné popotahování nosem.

Nesepíšeme nějakou petici za original commentary broadcasting na stanicích Sport1\Sport2 ? ;-D

0 0
možnosti
RG

gasparru

13. 5. 2011 10:03
Autore

Jozka Kubíček je motorkář tělem i duší, o závodních motorkách a fungování týmů toho hodně ví, protože to jeho hlavní pracovní náplň, tohle dělá jen jako vedlejšák a podle mne se hodně zlepšil od komentování na Eurosportu, je fakt že když mu pomáhal Miloš Čihák bylo to o mnoho lepší, ale i tak není třeba na něj kydat špínu..

0 0
možnosti
JD

umasteny harry

13. 5. 2011 16:40
Re: Autore

možná je Kubíček motorkář, možná toho ví hodně o fungování týmů ale rozhodně není komentátor!!!! Když bere taktovku do svých rukou nikdo jiný než ten, který má na své kapotáži startovní a tím není nikdo jiný než ....(doplň libovolné jméno), který si takhle vyšlápl na (doplň libovolné jméno) ...a když tohle slyším 15x za cca 45 minut přenosu a ještě s reklamami na nově...to nemá s motorkářským srdcem co dělat, to je totální humus...a když s nám komentoval Čihák, tak to bylo ještě horší. Kubíčka nebrat, ať je motorkář jaký chce...Rv8-o

0 0
možnosti
TB

MayaMoya..

13. 5. 2011 9:53
Perfektní článek..děkuju...:-)

Jen technická (možná ze sebe udělám blbce), ale mám pocit, že "přepište dějiny" je z ZOH Nagano a to komentoval Vichnar...nebo se pletu?

0 0
možnosti
CS

chleba.s.maslem.a.medem

13. 5. 2011 11:39
Re: Perfektní článek..děkuju...:-)

Pletete, to je Zárubova hláška. Ale OH komentovali tenkrát společně s Vichnarem. Mě osobně se ovšem mnohem víc líbilo, když po vyhraných nájezdech v semifinále s Kanadou řvali s Vichnarem jeden přes druhého "Jsme ve finále! Jsme ve finále!"

0 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2693x
Toho času (ne)spokojený občan ČR. Komentuji, co se děje kolem mě a zaslouží si alespoň pozornost a pár minut k zamyšlení.